Imagefilm forgatás
Imádom a dokumentarista forgatásokat, hiszen sohasem tudhatja az ember, hogy éppen milyen világba lát bele és hova csöppenhet, ilyenkor mindig várom az új forgatást, hogy milyen lesz a következő helyszín, mekkora kihívás lesz a következő projekt!
Egy nyomdaipari cég kért fel a közelmúltban, melynek célja a régebbi és új technikával bíró gépek és munkafolyamatok bemutatása volt
Pár évvel ezelőtt dolgoztam hasonló projekten a Bonduelle cégnek, ahol bemutattuk a gyártási folyamatokat, ám most leginkább a gépeken és az általuk képviselt minőségen volt a hangsúly, hogy lássák a megrendelők, hogy mit kaphatnak a cégtől, amikor náluk gyártatják le az anyagaikat.
Az ilyen forgatásokon elengedhetetlen a timelapse, hiszen az mindig látványos ha felgyorsítjuk a folyamatokat és jól láthatók az elkészült anyagok darabszám növekedése az asztalon, mellesleg imádom a timelapse videókat!
A szűk terek és a kevés fény mindig visszaköszön és nem mindig szeretek lámpát pakolni a kamerára, mert teljesen mást ad vissza, mint amit valójában látunk.
Nagy fényerős optikák kellenek és olyan gépvázak, amelyek jól bírják a kevés fényt és nem produkálnak sok zajt a nyersanyag elkészítése közben. Én Canon DSLR-eket használtam, Samyang, Canon és Tokina optikákkal.
A kamerákat Manfrotto monopodon és tripodon használtam, hogy minél inkább kevesebb legyen a remegés, illetve kamera stabilizátor külön nem volt, itt (is) használtam a pár hónapja megvásárolt DJI Osmo-t, amely 3 tengelyen, elektromosan stabilizált kézi kamera. – de azóta már eladtam és egy Beholder DS-1-re cseréltem le.
A slider mozgása nagyon feldobja a felvételeket!
Az elkészült film, pedig megtekinthető a Vimeo csatornámon!
Megrendeléssel kapcsolatban írj nekem a részletekért!
Kövess Instagramon is a friss infókkal kapcsolatban